Kako oddam svoje naročilo?
Naročilo preko spletne trgovine Mojačokolada.si lahko oddate kot gost ali registrirani uporabnik. To storite tako, da najprej v spletni trgovini poiščete izdelek, ki ga želite. Pri tem si lahko pomagate z iskalnikom ali s pomočjo različnih kategorij, ki jih najdete v navigacijski vrstici.
Pri vsakem izdelku najdete opis izdelka, opis proizvajalca in deklaracijo izdelka. V kolikor ste izbrali izdelek, ki ga želite kupiti, ga s klikom na gumb V košarico dodate v svojo nakupovalno košarico. V tem koraku lahko nadaljujete z nakupovanjem in dodajanjem drugih izdelkov v košarico ali pa s klikom na ikono košarice v desnem kotu izberete Na blagajno.
Odpre se povzetek vaše košarice, kjer lahko ponovno preverite kateri izdelki se nahajajo v vaši košarici in skupni znesek naročila. V kolikor imate promokodo za popust, lahko to vpišete v zadnje polje v Košarici, kjer piše Kupon. S potrditvijo kode na Puščico poleg se bo ta avtomatsko dodala vašemu naročilu in znesek naročila se bo zmanjšal. V kolikor se z naročilom strinjate kliknete Nadaljuj na blagajno.
*Če želite naročilo oddati kot registriran uporabnik kliknete na ikonico z osebo v desnem zgornjem kotu in se prijavite. Prijava je z vašim emailom ali s Facebook ter Google računom. Nakup lahko opravite tudi kot gost brez registracije. Svoje podatke boste lahko vpisali po kliku Nadaljuj na blagajno v vaši košarici. V kolikor se ustvarite svoj uporabniški račun pri nas se s tem pridružite tudi našemu sladkemu Klubu čokoholikov.
V primeru, da se odločite za hitri nakup brez registracije to storite tako, da v prazna polja v koraku Blagajna vpišete svoje podatke. Tukaj lahko izberete tudi drug naslov za dostavo za darilno pošiljanje. Sledi korak izbire Dostave. Na voljo imate dostavo s Pošto Slovenije ali DPD. Sledi polje izbire plačila. Izbirate lahko med Paypalom, Plačilom s kreditno kartico ali plačilom po povzetju. Po izboru načina sledi še končna potrditev naročila s klikom na gumb Oddaj naročilo.
Takoj po oddaji naročila boste na vaš elektronski naslov prejeli sporočilo o uspešno oddanem naročilu.* V kolikor uporabljate Gmail se naša sporočila nahajajo pod zavihkom Promocije.
Ali lahko shranim nakupovalno košarico?
V kolikor med nakupovanjem dodate nekaj izdelkov v svojo košarico, nato pa zapustite spletno trgovino, vas bodo izdelki čakali do ponovnega prihoda v spletno trgovino. Super, kajne? Tako lahko nadaljujete kjer ste končali. Žal pa to ne pomeni, da so izdelki kakorkoli rezervirani in jih lahko tako v vmesnem času kupi tudi kdo drug.
Kako izkoristim promokodo?
Promokodo lahko vpišete v prvem koraku nakupnega postopka, kjer je Povzetek vaše košarice. V zgornjem desnem kotu se nahaja okno Promokode, kamor jo vpišete. Bodite pozorni, da je promokoda vpisana pravilno, upoštevajoč velike in male črke ter morebitne znake. Napačno vpisane promokode ne bodo zaznane s strani sistema.
Kje lahko vidim svoja pretekla naročila?
V kolikor ste registriran član v spletni trgovini Mojačokolada.si, si lahko svoja pretekla naročila ogledate v svojem uporabniškem profilu pod zavihkom Moja naročila.
Ali je bilo moje naročilo sprejeto?
Ob oddaji naročila kupec na elektronski naslov podan ob oddaji vedno prejme potrditveno sporočilo o oddaji naročila. V kolikor tega sporočila niste prejeli, vaše naročilo morda ni bilo uspešno oddano. Če niste prepričani ali je bilo vaše naročilo oddano, nam pišite na info@mojacokolada.si in bomo preverili.
*V kolikor uporabljate Gmail, se naše sporočilo verjetno nahaja pod zavihkom Promocije.
Kako lahko plačam svoje naročilo?
Spletna trgovina omogoča več različnih možnosti plačila. Svoje naročilo lahko plačate že v postopku nakupa s kreditno kartico ali Paypalom. V primeru, da vam to ne ustreza pa v postopku nakupa lahko izberete tudi plačilo po povzetju.
V primeru plačila po povzetju paket plačate na Pošti oziroma poštarju, ko vam prinese paket. Za plačilo po povzetju obstaja doplačilo 1€.
Ali lahko paket pošljete kot darilo na drugi naslov?
V našem asortimanu izdelkov se nahaja mnogo takih, ki so primerni za darila. Zato smo vam pripravili možnost izbire drugega naslova za dostavo. V postopku naročanja izberete možnost Dostavi na drug naslov in v polja vnesete podatke obdarjenca. V tem primeru je potrebno predplačilo (kreditna kartica ali Paypal), da je naročilo plačano in obdarjenec prejme samo izdelke.
Z dostavo izdelka se mi mudi - ali lahko dobim izdelek hitreje kot je navedeno v mojem naročilu/na spletni strani?
Dostavni časi, ki jih navajamo pri izdelkih na naši spletni strani so premišljeni in karseda realni ter je potrebno upoštevati navedene dostavne čase. Najhitreje lahko dobavimo izdelke, ki so na zalogi pri nas: https://www.mojacokolada.si/na-zalogi.
Kako preverim zalogo izdelka?
Informacijo o zalogi izdelka in o dostavnem času izdelka lahko najdete na vsaki strani izdelka pod gumbom V košarico.
Pazi: V kolikor v košarico dodate izdelke z različnimi dostavnimi časi, se seveda upošteva najdaljši dostavni čas.