Poštnino in dodatne stroške odkupa krije kupec in jo plača ob prevzemu ali po predračunu (odvisno od izbrane možnosti pri naročilu).

Naročeno blago pošiljamo s Pošto Slovenije. Če želite koristiti katerokoli od dodatnih storitev, ki jih ponuja ta dostavna služba nam to prosim napišite v komentar pri zaključevanju naročila (stroške dodatnih storitev krijete sami in bodo dodani na končnem računu). Pridržujemo si pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški pakiranja so brezplačni ne glede na velikost in vrednost naročila! Cena pošiljke je odvisna od višine zneska naročenega blaga. V kolikor je ta znesek večji od 40,00 EUR so stroški poštnine brezplačni.

Naročeno blago je mogoče tudi osebno prevzeti v naši poslovalnici v Idriji (Vojkova ulica 4). Če ste izbrali osebni prevzem, vas bomo po telefonu obvestili, ko bo naročilo pripravljeno za prevzem. Dokler vas ne obvestimo naročila ni mogoče prevzeti.

V nobenem primeru spletna trgovina ni odgovorna za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu.
V primeru, da zaloga poide, vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili in vam predstavili ostalo ponudbo ali vam sporočili dobavni rok za naročene izdelke.

Žal kljub vsemu našemu trudu z zaščito izdelkov, ki jih pošiljamo na dom, pride kdaj do kakšne nesreče pri transportu pri kateri se lahko poškoduje vaš paket in izdelek. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec o tem obvestiti prodajalca, ki bo sprožil postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da nas obvestite o dogodku (preko e-maila [email protected] ali na telefon naveden na dnu strani).

Za izvedbo reklamacije poškodbe je tako potrebno zadržati originalno embalažo in zaščito (paket v enakem stanju kot ste ga prejeli, brez da bi karkoli dodali, odstranili ali spremenili) in ga čim bolje poslikati. Prodajalec bo nato z dostavno službo pripraviti Zapisnik o poškodovani pošiljki. Za reklamacijo je potrebno tudi dokazilo o nakupu. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Rok dostave

Za izdelke na zalogi je rok dostave tri do štiri delovne dni od prejema naročila, vendar so paketi v večini primerov dostavljeni že naslednji delovni dan. Izdelke naročene do 10. ure bodo poizkusili poslati še isti dan, izdelke naročene po 10. uri bomo poslali naslednji delovni dan. Naročeni izdelki bodo poslani s priporočeno pošto in so last pošiljatelja do končnega plačila.

Dostava je omejena na ozemlje držav Evropske unije. Naročeno bo dostavljeno v dopoldanskem času (praviloma do 14. ure) – Dostavna služba se lahko odloči, da naročeno dostavi tudi v kasnejših urah. Če na navedenem naslovu ob dostavi ni nikogar, ki bi sprejel pošiljko, poštar pusti obvestilo, da lahko paket dvignete na lokalni pošti.

Cenik dostave Slovenija

Cena poštnine za vsa naročila z dostavo v Slovenijo do zneska 39,99 EUR je 3,95 EUR. Pri naročilu nad 40,00 EUR je poštnina brezplačna!

Ostalih stroškov, kot je provizija pri odkupnini ali kaj podobnega ni.

Pošta Slovenije je v junija 2021 povišala cene storitev. Takrat smo se odločili, da tega povišanja ne bomo prenesli na stranke ampak ga bomo krili sami. Ponovno povišanje je sledilo 1.1.2022. Kljub temu, da smo želeli, da ne spremenimo cene poštnine v naši trgovini to žal ni bilo več mogoče. Zaradi tega smo morali dvigniti ceno poštnine iz 3,3 € na 3,95 €. Ponovno povišanje je napovedano 1.4.2022. Kakšno bo to povišanje in kako bo to vplivalo na naše poslovanje vas bomo sproti obveščali.

Za razumevanje se vam zahvaljujemo.

Cenik dostave ostale države EU

Cena poštnine za vsa naročila z dostavo v države Evropske Unije je 24,99 EUR.

Za več informacij nam lahko pišete na [email protected].

Prioritetna obdelava

Cena prioritetne obdelave je 1,99 EUR. To možnost izberite, če želite, da vaše naročilo čim prej odpošljemo. Žal lahko vplivamo samo na hitrost obdelave naročila in ne tudi na hitrost dostave. Ne velja za naročila pri katerih je izbrano plačilo po predračunu.

Z izbiro možnosti za prioritetno obdelavo vam garantiramo naslednje:

  • Z izbiro te možnosti in oddajo naročila pred 12:00 na delovni dan bo vaše naročilo oddano v dostavo še isti dan. To pomeni, da je lahko paket pri vas že naslednji delovani dan, če ni zapletov na Pošti.
  • Z izbiro te možnosti in oddajo naročila po 12:00 na delovni bo vaše naročilo oddano v dostavo takoj naslednji delovni dan. To pomeni, da je lahko paket pri vas v 2 dneh od oddaje naročila, če ni zapletov na Pošti.
  • Z izbiro te možnosti in oddajo naročila na ne delovne dni (vikendi in prazniki) bo vaše naročilo oddano v dostavo prvi delovni dan po naročilu.
  • V primeru, da naročila iz kakršnegakoli razloga ne bomo mogli prioritetno obdelati vas bomo obvestili in vam ponudili možnost odstopa od nakupa brez obveznosti.