Francoski opečenec z začimbami

Francozi zagotovo znajo uživati in prav je tako! Francoski toast si privoščite za zajtrk ali kot sladico, ki v naši različici ni prav nič grešna, je pa zagotovo dovolj dekadentnega okusa. Za 6 francoskih opečencev boste potrebovali: 1 skodelico mandljevega … Preberi več

Obogaten zdrob iz pečice

Pšenični zdrob radi uporabljamo, da si pripravimo okusno jed imenovano “mlečni gres”. Radi ga tudi uporabimo za pripravo zdrobovega narastka, z njim naredimo zdrobove žličnike – vsestransko je uporaben! Danes ga bomo pripravili kot prilogo, pečenega v pečici. Kaj potrebujemo … Preberi več

Jesenska omleta

Omleta je čudovita in hranilna jed, ki je preprosta za pripravo, njen okus pa nikogar ne razočara. Zakaj? Zato, ker ji lahko dodajamo poljubne dodatke, povsem po naših željah. Na naših krožnikih je danes pristala jesenska omleta, v kateri kraljujejo … Preberi več

Presna veganska pašteta

Namazi so vedno dobrodošli v hladilniku, še toliko bolj, če so narejeni doma. Razni sirni namazi in paštete nas spremljajo že od malih nog. Marsikdo si zajtrka brez namaza praktično ne predstavlja. Kaj je sendvič brez dobre sočne podlage? Veliko … Preberi več

Polentine palčke

Tradicionalna, in predvsem med mladimi velikokrat pozabljena, polenta je izjemna stranska jed, ki obrok popestri s svojim okusom in strukturo. Namesto kruha jo lahko ponudimo k različnim enolončnicam, lahko si jo privoščimo za zajtrk oblito z mlekom, ali pa jo … Preberi več

Čokoladna prosena kaša s cimetom in vaniljo

Za zajtrk ali večerjo si pripravite okusno čokoladno proseno kašo, ki je v hladnejših mesecih prava hrana za dušo. Proso je žito, ki vsebuje veliko mineralov in naj bi pripomoglo tudi k lepšim lasem ter nohtom, če ga boste uživali … Preberi več

Prosena kaša s hruško in cimetom

Prosena kaša, starodavna žitarica polna mineralov, danes predstavljena v obliki hranilnega brezglutenskega zajtrka. Predstavljamo vam recept za proseno kašo s hruško in cimetom. Za pripravo prosene kaše s huško in cimetom potrebujemo naslednje pripomočke: plastično posodo nož desko merilno posodo … Preberi več

Veganska francoska solata

Francoska solata je praznična jed, ki se je navadno poslužujemo v času Božiča, novega leta in Velike noči. Mnogim je tako pri srcu, da si jo privoščijo tudi ob navadnih dneh. Če ste se odločili za vegansko prehrano, ni razloga, … Preberi več

Sadna solata iz melon s polivko

Poleti se posebej priležejo sveže in hladne jedi in živila, kljub jesenskemu vremenu pa so sadne solate še vedno zanimive. Pri njih je najboljši del to, da so osvežilne in sladke, hkrati pa so polne vitaminov, mineralov in vlaknin. Saj … Preberi več

Čili s črnim fižolom in pomarančno esenco

V jesenskih dneh se pogrejte z vegetarijanskim čilijem s črnim fižolom, ki ga odlično dopolnjuje okus pomaranče. Sladkost paradižnika in pomaranče ublaži aroma kumine ter pikantnost čilija in kajenskega popra. Sestavine za čili s črnim fižolom in pomarančno esenco*: *za … Preberi več

Osvežilna ovsena kaša z jabolki in cimetom

Ovseni kosmiči so klasičen jutranji obrok. Zaradi visoke vsebnosti vlaknin so enkraten zajtrk, saj telo vlaknin ne prebavi prehitro in zato ostanemo dlje časa siti. Če temu dodamo še nekaj svežega sadja, potem je pred nami izvrstno gorivo polno vitaminov, … Preberi več

Jagodna marmelada z bezgom

Prejeli smo poetičen recept za pripravo božanske jagodne marmelade “v dvoje”. Kadar nam pomaga oseba, ki jo imamo radi, je vedno lažje in bolj veselo, kajne? 🙂🤗 Jagodna marmelada s cvetovi bezga ali  “Ta je drugačna kot vse marmelade sveta, … Preberi več

Jagodna marmelada

Ni boljšega kot kos domačega kruha, dobrega masla in domače jagodne marmelade. 🍓 Sestavine, ki jih potrebujemo za pripravo večje količine jagodne marmelade: stekleni kozarci in pokrovčki 2,5-3 kg jagod 1 bio limona (izstisnjen sok in malo limonine lupinice) za noževo … Preberi več

Smoothie z gozdnimi sadeži, avokadom in začimbami

Ideja za hitro pripravljen in energetsko bogat zajtrk: smoothie z godznimi sadeži, avokadom, ingverjem in limonino lupino. Sestavine, ki jih potrebujemo za pripravo smoothija: zmrznjeni gozdni sadeži pol avokada 1 probiotičen jogurt lanena semena chia semena ingver v prahu limonina … Preberi več

Jajčka s čemažem in šparglji

Šparglji ali beluši so ena prvih vrst spomladanske zelenjave. Lahko jih pripravimo na raznovrstne načine – tokrat predstavljamo zelo hiter in enostaven recept za jajčka s suhim čemažem in šparglji. Če trenutni ni sezona špargljev, ali pa jih ne morete … Preberi več

Čemaževo maslo

Zelo enostaven recept za doma pripravljeno čemaževo maslo. Čas priprave: približno 10 – 15 minut Sestavine, ki jih potrebujemo za pripravo čemaževega masla: 150 g masla 50 g sončničnega olja 100 g čemaža sol poper Postopek priprave masla s čemažem: … Preberi več

Guacamole

Guacamole je preprost, zdrav in okusen namaz, ki ga lahko uživamo na kruhu ali pa ga uporabimo kot pomako za krompirček. Za pripravo domačega avokadovega namaza potrebujemo: 2 večja zrela avokada rdečo ali belo čebulo (po želji) srednje velik paradižnik (lahko … Preberi več

Kruh s kurkumo in sezamom

Kruh je osnovno živilo v naši prehrani. Sledilka naše spletne strani nam je poslala recept za malo drugačen, obogaten kruh s kurkumo. Najboljša stvar pri temu receptu je, da lahko pri pripravi uporabimo skoraj katerikoli recept za kruh, da pa … Preberi več

1 2
Facebook Iconfacebook like buttonZačimbe.si na Instagram-u
Vaša košarica je trenutno prazna.
Brezplačna poštnina za vsa naročila katerih vrednost presega 40,00 €.
Izberite kaj iščete:

Spletna trgovina uporablja piškotke za delovanje in spremljanje obiska. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tej spletni strani so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam lahko omogočamo čim boljšo nakupovalno izkušnjo, ter spremljamo podatke o obisku. Z nadaljnjo uporabo spletne strani ali s klikom na "Sprejmem" gumb spodaj se strinjate z uporabo piškotkov na tej spletni strani.

Zapri