Kislo zelje iz pečice
|

Kislo zelje vsebuje vitamin C, folno kislino, vlaknine in minerale. Je dragocen del uravnotežene prehrane. Pospešuje prebavo in pozitivno vpliva na črevesno mikro floro. Kislo zelje je najbolj učinkovito uživati presno, ker s termično obdelavo izgubi precej svojih učinkovin, a … Preberi več

Bulgur s paradižnikom in čilijem
|

Sestavine, ki jih potrebujemo za pripravo bulgurja: 150 g bulgurja (za dve osebi) jedilna žlica olivnega olja polovico rdeče čebule paradižnik (en cel ali nekaj češnjevih) čili: če ste navajeni pekočih jedi, predlagam ½ ali 1 čajno žličko Habanero čilija, … Preberi več

Polenta: popečene kocke s paradižnikovimi kosmiči in suhimi olivami
|

Polenta je tradicionalna jed, ki jo poznamo skoraj vsi. Pri njeni pripravi se lahko malo poigramo in iz nje na hitro pripravimo nadvse okusno prilogo. Tokrat objavljamo recept za okusno popečeno polento s paradižnikovimi kosmiči in suhimi olivami. Če katere … Preberi več

Pečeno korenje s česnom
|

Smešno enostaven recept, kako pripraviti korenje na malo drugačen način. Rezultat je presenetljivo okusen! 🙂 Z malo sestavinami lahko hitro pripravimo okusno korenje na malo drugačen način.   Čas priprave: 35 minut (5 minut priprave in približno 30 minut peke) Sestavine: 1 … Preberi več

Facebook Iconfacebook like button
Vaša košarica je trenutno prazna.
Brezplačna poštnina za vsa naročila katerih vrednost presega 40,00 €.

Spletna trgovina uporablja piškotke za delovanje in spremljanje obiska. Več informacij

Nastavitve piškotkov na tej spletni strani so nastavljene na "dovoli piškotke", da vam lahko omogočamo čim boljš nakupovalno izkušnjo, ter spremljamo podatke o obisku. Z nadaljno uporabo spletne strani ali s klikom na "Sprejmem" gumb spodaj se strinjate z uporabo piškotkov na tej spletni strani.

Zapri